26 Kasım 2014 Çarşamba

Amigurumi Yılbaşı süslerim

Moralim bozuk olunca genelde örgüye sarıyorum .Dün Yurtiçi kargo beni o kadar üzdü ki ,bunlar çıktı ortaya.İyi  de oldu galiba. Siz kötü kalpler moralimi bozun ara sıra ,dönüşüm muhteşem oluyor :))
Bunlar ne olucak derseniz ,ister noel ağacı süsü ister dolap süsü orası size kalmış.Ben bunlardan bol bol örüp arkadaşlarıma hediye etmeye karar verdim.
Şapşik bir Rudolf-bu favorim...
Minnoş bir Noel ağacı...
Soğuktan yanakları kızarmış Kardanadam
Ve tabii ki kalp,sevgisiz hiç bişey olmaz...

Sanırım bunların devamı da gelecek,farklı bişeyler daha yapmayı planlıyorum.
Güzel bir çarşamba diliyorum!!!

6 yorum:

  1. yine süper yine çok güzel..

    YanıtlaSil
  2. ellerinize sağlık :) bende yaptım bir kaç bişy amigurumi ne kadar tatlı bir uğraş.

    ayrıca canınızı sıkmayın lütfen bir daha çalışmazsınız olur biter, değer mi üzülmeye?

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuşlar. Harika bir enerjileri var.sahibinden kaynaklı. Ne kadar keyifle yaptığını tahmin edebiliyorum.hediye sahipleri çok şanslı. Canınıda sıkma , değmez . Öperim.

    YanıtlaSil
  4. Çok sevimli olmuşlar :)

    YanıtlaSil
  5. yurt içi kargo bizim de çok canımızı sıkıyor canım, kaç kez şikayet ettik, maalesef çözüm bulamıyoruz, sıkma tatlı canını. Bu arada hepsi birbirinden güzel, Rudolf'a ayrıca çok çok bayıldım. ellerine sağlık güzellik:))

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler !!!