13 Temmuz 2014 Pazar

Ordan burdan


Bu ara hayatım mutfak ve salon arasında geçiyor.Sıcak,ramazan ve okul tatili derken sıkışıp kaldık evde.Neyse ki tatile az kaldı ,gün saymaya başladık bile.
Elimde öyle çook ip var ki ,sonunda onları   değerlendirmeye  karar verdim,sanırım yeni bir battaniye yolda.Çok sevdim bu hexagon örneğini.
İnşallah çabucak biter.
Uzun zamandır şu örnekte gözüm vardı ,sonunda oturdum yaptım.Biraz hatalar var ama bir sonrakine çok daha güzel olucak.
Gelelim bu ara en sevdiğim şeye.Adam bir kitap çıkardı hepimizin aklını başından aldı."Cafe Fernando" iyi ki bu kitabı çıkarmışsınız ,nasıl geçerdi bu yaz bilmiyorum.
En son reçelli kurabiye tarifini denedim,çok başarılı oldu.
Bu gidişle kesinlikle tombullaşıcam orası kesin.

 Hani tarif derseniz,bkn.49. sayfaya diyeceğim...
Bu arada sevgili Cenk Sönmezsoy'un blogunda bir teşekkür postu var,sol alt köşede benim de  instagramda yayınladığım fotoğraf  var ,ay biz teşekkür ederiz :)
Bu ara kağit işlerine takmış durumdayım,oğlanları mı eğlendiriyorum ,kendimi mi işte orası belli değil.
 
Bir de origami var ,acayip keyifli bir şey.

Durmadan bişeyler yapiyoruz,yoksa geçmez bu sıcak günler.
 Keyifli bir hafta diliyorum! Bizden bu kadar .

4 yorum:

  1. farklı güzellikler bir arada:)) ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Kuşlar çok şirin olmuş:)

    YanıtlaSil
  3. Kuşlar ne güzel olmuş öyle..kurabiye de enfes görünüyor :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Yeni cıkarttığınız modele bayildim.. semasi varmi varsa paylasirsanuz cok sevibirim sevgiler

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler !!!