30 Ocak 2014 Perşembe

Yeme içme günü


Bazen bir başlarsın yemeye ,sonu gelmez.Güzel bir kahvaltıdan sonra(aslında topu topu bir dilim ekmek),dışarı yürüğüşe çıkarsın,sonra üşürsün ve salep düşer aklına...
Aylarca içmemişsin ,bitane içersin bişey olmaz ki..
Eve gelir tartılırsın ,sonra bir kilo daha verdiğini görürsün,sonra kutlama yaparsın.  
Akşama da kocayla yemeye gidersin olur biter.Bugün tamamen yeme içmeyle meşguldum.Size de olur mu bazen,koca gün hiç bir baltaya sap olamadım,bi bu koltukta,bi o koltukta yuvarlandım durdum .Tembellik iyidir bazen ,ne dersiniz?!?
Bu arada istek üzerine mantar örüp ,yapım aşamasını sıra sıra not alıyorum,en kısa zamanda paylaşıcam...

11 yorum:

  1. :) sana herşey yakışır:)

    hımmm sayılandın sonunda:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma saymak zor uş şekerim sen nasıl yapiyorsun bu işi bilmem :)))

      Sil
  2. Bana hep oluyor, hamile olunca normal öğün ara öğün falan derken surekli yemek yiyen besi ineği modundayim :)

    YanıtlaSil
  3. dört gözle bekliyorum mantar yapımını, ben daha yeni öğreniyorum ya tığ işini:) mantarı kesin örerim...

    YanıtlaSil
  4. Kilo vermenizle ilgili post hazirlayacaktiniz!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hazırlıycaktim di mi gelmedi sıra ki :)))

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. Bende merakla bekliyordum.Nasil bir beslenme düzeni diye,,ilgimi cekmisti.

      Artik birara yaziverirsiniz , di mi? :)


      Sil
  5. Gerçektende çok yemişin ama tatlım sende boşver tavaş yavaş gitsin kilolar nolcak ben artık koruma evresindeyim iki kilo daha vereydim iyi olcaktı aslında ama napalım artık afiyet olsun

    YanıtlaSil
  6. eveeet olmaz mı hemde nasıl bazen gün biterken ne yaptım bugün diye düşünürken sadece yeme içme ile alakaladar olduğumu görüp aferin bana diyorum :))
    olsun güzeldir arada böyle günler :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler !!!