3 Mayıs 2013 Cuma

Ivır zıvır severim

Bu ara boş kavanozları süsleme işine sardım.Çok keyifli geliyor nedense onlarla uğraşmak .Ivır zıvır kadınıyım ben ondan olsa gerek.Tabii süsledikten sonra kullanıyorum onları,hatta iyi de oldu,boncuklar ,düğmeler kalktı ortadan.Bir de iğnelik görevi görüyor eee daha ne olsun.Boş kavanozları değerlendirmek isterseniz buyurun yaptıklarım :))) Hatta işi abartıp oğlumun okul için yaptığımız ev yoğurdu ödevi de bir güzel süsledim.Anne bir tek benimki süslüydü yaw dedi.Olsun çocuğum ,senin ki göze de hitap etmiş diyerek durumu kurtardık :))) Hoşça kalın !!!









16 yorum:

  1. E ne güzel olmuş sahi, oğlanın forsu artmıştır okulda :)))
    Çok şık olmuş bu kavanozların her biri, üstündeki o romantik kartlar da çok hoş :)
    ellerine sağlık, bence de en çok tatmin eden ıvır zıvır işler, çabuk, kolay, oyuncaklı :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. harikalar,çok şirin olmuşlar canım bayılırım renkli süslü herşeye,oğluna çok güldüm hahaha:) ama ne güzel işte özlellikle öğretmeni tam not vermiştir bence,içindende geçirmişti ne hamarat annesi varmış diye:)

    YanıtlaSil
  3. ee güzel olmuşşş , olsun süslü oluversin...
    eline sağlık

    YanıtlaSil
  4. Yarın ki Bursa blogger buluşmasına geliyor musun? Tanışmayı çok isterim. Bursa da ilk blog buluşmam olacak benimde:D

    YanıtlaSil
  5. Minicik detayları yakalayıp, hayatı güzelleştirme becerine hayranım Smilena. O nasıl güzel bir ödevdir. Öğretmen hayran kalmıştır eminim. Senin oğlanlar çok şanslı çoook:))))

    YanıtlaSil
  6. Ama çok güzeller :) Ne cici olmuşlar. Ben de hep niyetleniyorum ama erteliyorum, pazar günü deniycem :)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş kavanozlar. depolamak için şık alternatifler olmuş. hem işe yarayıp hem de göze hitap ediyorlar. ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. bu kavanoz fikri çok güzel semracım ilk fırsatta bende yapmalıyım

    YanıtlaSil
  9. sayenizde bende puantiye aşığı oldum, çalışmalarınız ve sunumları harika elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel bir fikir. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  11. Anneler günün kutlu olsun Semracım.

    YanıtlaSil
  12. Ah o pinterest yokmu fena gaza getiriyor insani
    Bayiliyorum:)
    Hepside harika gorunuyor ellerine saglik:)

    YanıtlaSil
  13. Ellerine sağlık canım, çok iç açıcı şeker mi şeker:)

    YanıtlaSil
  14. Harikalar yaratmaya devam :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler !!!