7 Mart 2012 Çarşamba

Bir ara keçe ye de bulaşmıştım

Bir ara keçe aşkına tutulmuştum.Sağ omuzum arıza geçirmişti.Kurtlu ben ,örgü örmeyi yasaklayınca doktorum ,büsbütün keçeye vermiştim kendimi.İşte o zamanlar yaptıklarımdan bir kaç bişey...Üstteki lolipop en sevdiklerimden .Hala kot montumun cebinde asılı ,beni mutlu etmeye devam ediyor :)
Ben galiba oldum olası seviyorum puantiyeleri ve kırmızıyı.Kalpli taçtan belli olmuyor mu ...
 Melek ve şeytan broşlarım.Sanki hepimizin içinde az bucuk var ikiside...

 Aşık bulutlar.Aşk insanı aynen böyle çarpıyor galiba ...

 Gökkuşağı broş
 Tontiş aşık kuşlarım

  Devam edecek !!!
Havada aşk kokusu mu var ne ?!?

26 yorum:

  1. Çok güzeller ki.
    Maşallah yapılanları gördükçe öyle bi hevesleniyorum ki :)

    YanıtlaSil
  2. hepsini çok beğeniyorum, gerçi siz ne yapsanız güzel oluyo, sanatçı ruhlu olmak başka bişey sanırım :)

    YanıtlaSil
  3. emegine saglik sunlara bende bi bulassam diyorum :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Gizli bahçesin sen. Çok güzel tasarımlar. Detaylarda harikasın. Yağmur bulutu favorim.

    YanıtlaSil
  5. Hepsi çok güzeller. Eline sağlık...

    YanıtlaSil
  6. sen yaptınmı en güzelini yaparsın arkadaşım... içim açıldı bakarken :)

    YanıtlaSil
  7. kanatlı kalpli en sevdiklerimden:)
    Aşk bulutuna da bayıldım ben, altında dolaşanlar aşık oluyor değil mi? Bitane de ben yapayım, hem kendime hem evrene bir faydam dokunsun:)

    YanıtlaSil
  8. yaa MAŞAALLAH Ne hünerlisiniz.. ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  9. Çok güzeller yaaa :)

    YanıtlaSil
  10. Ay pek bi şirinler, bayıldım:)

    YanıtlaSil
  11. Lolipopa bayıldım ya bir de mutsuz buluta :))
    Eline sağlık çok şeker hepsi, keçe de ayrı bir aşk sanırım :)

    YanıtlaSil
  12. Hepsi harika olmuş.Ama lolipop ve puantiyeli kalp süper

    YanıtlaSil
  13. Devam etsin :) Çok güzeller, keçe işinde de çok iyisin gerçekten. Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  14. canim bunlar da birbirinden sahane.ellerine saglik,kollarina,omuzuna da.insallah tekrarlamaz agrilarin.sen bir nazar boncugu yap yakana.kocaman opuyorum,kadinlar gununu kutlayarak.

    YanıtlaSil
  15. keçeye bulaşmayan var mı:) bende bulaşsam ne iyi olur mesela..

    YanıtlaSil
  16. hiç boş durmazmısın sen:)
    hepside birbirinden cici:)
    ellerin dert görmesin.

    YanıtlaSil
  17. Çok güzeller , kadınlar günün kutlu olsun , sevgiler.

    YanıtlaSil
  18. semracım bayıldım bayıldımm
    ilk fotodaki, kalpli olan herpsi bir harika:)
    dikişler muntazam :)

    YanıtlaSil
  19. şahaneymiş bunlar =) bulutlar özellikle pek bir sevimli ;)

    YanıtlaSil
  20. şehir arası aşk hadi sana da bulaştıralım...

    Süslü keçeler teşekkürler ama senin yaptıkların da şahane...

    Hatice bulaş canım...

    Edacım teşekkürler...

    Havva teşekkürler..

    Oytunun annesi sana da teşekkürler canım..

    Kitanacım yap belkiş faydamız olur kim bilir...

    YanıtlaSil
  21. Adanın annezi teşekkürler.


    Longing teşekkürler.

    Fadiş sağol canım...

    Ponticim aynen öyle...

    Neşeli oyunvcaklar teşekkürler...


    Nilgünüm sana da bulaşır umarım aşk kokusu...

    Aslıcım teşekkürler...


    Canım Ülküm bilekliğim var kolumda ve boynumda .kocam almış nazara gelmesinmiş karısı.tedbir aldık yani....

    Nohut oda tavsiye ederim çok keyifli bir iş...


    Aylincim duramıyorum şekerim...

    Kaybolmuş deniz yıldızıı teşekkürler canım...


    Senin de kutlu olsun Zeynepçim...

    YanıtlaSil
  22. Gizemcim teşekkürler...

    İrem biz de bulutlarda hemfikir olduk...en çok ta aşka yağdırdığı için...


    Gönülcüm teşekkürler...

    YanıtlaSil
  23. bende bulaşmak istiyorum keçeleree çok güzel olmuş hepsi.bahar geliyor aşk kokusuda ,tadıda hep olsunn

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler !!!