5 Mayıs 2011 Perşembe

Bol köpüklü mutluluğun tarifi


Size bol köpüklü mutluluğun tarifini vermek istiyorum.Önce bunun için gerekli malzemeleri sayıyorum :
1. 3-4 adet şampuan ( mümkünse içleri dolu olsun-yarım olunca istenilen sonuca ulaşılamıyor)
2.Bir adet küvet
3.sıcak su

Malzeme listesi bu kadar.Şimdi gelelim uygulamaya.Önce şampuanları tek tek küvete güzelce boşaltıyorsunuz.Daha sonra sıcak suyu açıp bool bool köpük yapıyorsunuz.Köpükler her yere taşmalı.Yoksa tadı eksik kalır.En son içine girip köpüklerle istediğiniz oyunu oynayabilirsiniz.İşte bu kadar.Mutlaka deneyin .% 100 mutluluk garantili bir tariftir.

Banyodan gelen mutluluk çığlıkların ardından, karşılaştığım manzara.Islak bir kuzu ,her yere taşmış dev köpükler ,kocaman bir gülümseme ve gözlerde okunan büyük mutluluk.
Ben mi ne yaptım.Keşke ilk başta kızmasaydım .Keşke ben de bu köpüğe dalsaydım. Bir daha ki sefere söz ....:)))

11 yorum:

  1. Çok güzelmiş hakikaten:)) Ee tabi insan nasıl mutlu olmaz ki:))

    YanıtlaSil
  2. ay süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  3. kızlar deneyin bence.....

    YanıtlaSil
  4. hem ben hemde çocuklar sık sık deneriz.ama okadar şampuan eklemiyorz.sonrası çok rahatlatıcı

    YanıtlaSil
  5. süper formül. biz de yapsak... :)

    YanıtlaSil
  6. Serpilcim işin sırrı şampuanda işte...:))))


    Gülcancım denemek lazım....

    YanıtlaSil
  7. süpermiş cidden! bende yapıcam en kısa zamanda...

    YanıtlaSil
  8. bende yapmak istiyoruuuuummmmm :)
    kızımın bunu yapmasını istiyoruuuummmmm :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler !!!