20 Eylül 2010 Pazartesi

Düştük yine okul yollarına.....


Veeee işte başladık yine,düştük okul yollarına.Büyüdü benim beyaz bulutum,artık ikinci sınıfta.Büyüdükçe dertleri de büyürmüş,öyle derler bu yollardan geçenler, harbiden de öyleymiş.Daha ilk gün yok ingilizce kursu ,yok matematik kursu.Yandın oğlum,yorucu bir okul yılı olacak.Olsun, benim kuzum gelir üstesinden ,anne baba da destek verince vız gelir bize okul...
Okula başlayan bütün yavrucuklara başarılar dilerim Hele 1. sınıfa başlayanlar ,nasıl da heyecanlı,gerçi bizde bir haftadır yeni çantamızı indirmedik sırtımızdan....
İnşallah herkes için güzel bir okul yılı olur.Okusunlar ,adam olsunlar,milletimize vatanımıza hayırlı evlatlar olsunlar.Gölge düşürenlerle mücadele etsinler,hep ATAMIZIN peşinden yürüsünler....


16 yorum:

  1. Efe'ciğime başarılı bir eğitim öğretim yılı dilerim. Öpüyorum...

    YanıtlaSil
  2. öpüyorum yakışıklı oğluşunu ve "AMİN" diyorum cnm...

    YanıtlaSil
  3. Efe'ye ben de tüm eğitim hayatı boyunca başarılar dilerim. Böyle yakışıklıya da Atamızın izinden yürümek yakışır zaten:))

    YanıtlaSil
  4. Hayırlı bir eğitim öğretim yılı olur umarım. Maşallah.

    YanıtlaSil
  5. başarılı ve sağlıklı bir eğitim yılı diliyorum sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Haydi hayırlısı... Allah nice mürüvvetlerini göstersin inşallah.

    YanıtlaSil
  7. HADİ BAKALIM..ALLAH ZİHİN AÇIKLIĞI VERSİN...

    YanıtlaSil
  8. Efe'ye başarılar dilerim.Sana da kolay gelsin canım:))Öptüm çok:)

    YanıtlaSil
  9. Canım,yeni eğiyim öğretim yılı canım oğluma hayırlı ve kolay olmasını dilerim.Senide hasretle öpüyorum.En kısa zamanda buluşmak dilegiyle öptüm.....

    YanıtlaSil
  10. Şunun tatlılığına bakın yahu :) Bak söyliyiimmm kızlar kapar oğlunu yakındaa dikkat et haa, yeni eğitim yılı kutlu olsun bakalım :)

    YanıtlaSil
  11. yeni bir öğretim yılı daha hakkımızda hayırlısı

    YanıtlaSil
  12. Efe bir önceki seneye göre daha yakışıklı olmuş.Büyümüş yahu bu delikanlı olmuş annesi...:)

    YanıtlaSil
  13. Semracım yakışıklıyı öpüyorum kocaman .. Başarı dolu bir yıl olsun ...

    Hepimizede kolay gelsin;)

    YanıtlaSil
  14. Bütün öğrencilere hayırlı bir öğrenim yılı olur inşallah.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  15. Hadi bakalim, Efe'ye basarilar...
    Opuyorum seni de...

    YanıtlaSil
  16. Öğrencilerimin hepsini çok seviyorum.Bu da küçük öğrenci şu an için. İnşallah üniversiteye gittiği zamanlarıda görürsün annesi.

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler !!!