24 Ağustos 2016 Çarşamba

Örgü kaktüs yapımı 🌵🌵🌺🌺

Bir kaktüs sevdasına kapıldım ki bu sene sormayın . Kaktüslü her şeye bayılıyorum . Hal böyleyken kaktüs örmem kaçınılmazdı . Öreli epey oldu ama paylaşmak bu güne kaldı . Belki siz de yaparsınız diye paylaşmak istedim . Büyük kaktüsü sık iğne tekniği ile yaptım.Sihirli halkanın içine 6 zincir çektim , sonra istediğim boyuta gelene kadar arttırdım ,daha sonra da her iki yandan ilmekleri azaltıp kaktüs formu verdim . Diğer iki parçayı da ördükten sonra diktim , beyaz iple dikenleri işledim , sonra çiçeği örüp ,tepesine kondurdum . Kapların içini elyaf ile doldurdum . Toprak görünümlü kısmı da sıcak silikonla yapıştırdım . Pembe kaktüsü de şu şekilde(tığ ile selanik örgüsü) ördüm . Böyle işte sevgili blog takipçilerim .
DSC_0011
DSC_0010
DSC_0013
DSC_0007
DSC_00121
Kaktüs sevdam sadece örme kaktüslerle sınırlı kalmadı . Bir de t-shirt süsledim . Önce kağıdın üzerine her bir parçayı çizdim , sonra kestim  ve keçeye uyguladıktan sonra   , iki adet şirin kaktüsüm oldu . Tamamen el dikişi ile tutturdum . Önce dikenleri işledim , sonra tişörte monte ettim . En son çiçekleri örüp tepelerine kondurduktan sonra ,büyük bir mutlulukla giydim. Ayrıca çamaşır makinesinde yıkadım , keçe hiç değişime uğramadı . Bu sene böyle . Bakalım seneye ne heyecanlandıracak beni . Heyecan iyidir , üretmek iyidir .  Bir şeyleri sevmek , bir şeylerle uğraşmak insana güzel bir enerji veriyor . İşte benim sırrım da bu .Hani hep soruyorsunuz ya nereden buluyorsun bu enerjiyi  -  ıvırık zıvırıklardan işte :))

🌵💚🌵💚🌵💚

Sağlıcakla kalın !!!
collage

1 yorum:

yorumlarınız için teşekkürler !!!