10 Ağustos 2016 Çarşamba

İzmir,Seferihisar,Urla,Sığacık kareleri

Hafta sonu Manisa'ya düğüne gitmişken bir İzmir ve yakın çevresi turu , yapmamız kaçınılmazdı . İzmir'e uzun zamandır gitmiyorum . Çok iyi geldi havası . Tabii sıcağı anlatmama gerek yok sanırım . Zaten tüm ülke yanıyor . Biz gezginler için hava şartları pek etkili değil . Varsa gezmek ucunda , karda da sıcakta da , pek güzel gezeriz biz .
gevrek
Gevrekçisiz bir İzmir düşünemiyorum . Tabii boyozu ve kumruyu unutmamak lazım.gel gör ki ben ikisine sevmiyorum :(
simiş
İzmir eşittir saat kulesi.Her yerde bir pozum olmasın mı :))
o
Bir Bornova Forum hatırası .
sf
Yolda giderken beni en çok mutlu eden Günebakan tarlaları oldu .
sunflower

Tabii bu fotoğraf kaçınılmazdı.
t

w
r
Pazar  günü Seferihisar , Sığacık , Urla gezisi yaptık . Seferihisar İzmir'e çok yakın otobandan kısa sürede ulaştık . Seferihisar'a girmeden doğru Sığacık'a geçtik . Pazar günü burada pazar varmış şansımıza . Envayi çeşit yemek ve el işlerinin sergilendiği daracık sokakları turlamak çok keyifliydi . Mama fotoğraflarını bir sonra ki postta paylaşacağım .
Ege sokakları hep güzeldir . Maviler ,begonviller ,el sanatları,şirin kapılar ,dantel perdeler ,huzur kokan sokaklar . Bir Ege tutkunuyum ben . Sığacık'ı anlatmama gerek yok . Teos'u ,marinasını, kalesini zaten herkes biliyor . Sığacıktan sonra dönüşte Urlaya da uğradık . Biraz turlayıp bir şeyler yedikten sonra ayrıldık.
sokaklar

begonvil
ee
Özetle böyle . Gezi post'larım kısacık yazılı ,bol fotoğraflıdır daima . Bir nevi fotoğraf albümü gibi.Kalın sağlıcakla.

3 yorum:

  1. çok güzelsin :) eşim seferihisarlı :) ve o güne bakan tarları bergamayı geçince olanlarsa ben oraya yarım saat uzaklıktaki aliağa şakrandayım yolun düşerse beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. O günebakan nereye bakacağını şaşırmış, gün yerine sana yönelmiş :D

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler !!!