15 Temmuz 2016 Cuma

Uzun aradan sonra- Hello ve rüzgar çanı yapımı

Ben ne uzun ara vermişim meğer.Hiç söylemiyorsunuz.Burayı resmen unutmuşum . Bahanelerim çok aslında.Yok bilgisayarım bozuldu,tüm fotoğraflarım gitti,yok yaz tatili,ramazan,bayram,bahanelerin sonu yok.Artık hem yeni bilgisayarım var hemde yazma hevesim.Yani buradayım artık.Üst üste bir sürü yazı yazacağım galiba. Ayağımın tozu ile dün yaptığım d.i.y. projeyi sıcağı sıcağına paylaşmak istiyorum.Daha önce bu çalı çırpıları paylaşmıştım .Hepsini sahilden toplamıştım .Bunu sık sık yapıyorum.Çok güzeller çünkü.Güneş ve deniz suyu onları daha da değerli yapıyor.Yani nasıl bir gözle bakarsan öyle görürsün tabi.Ayrıca her sahilde bolca bulabilirsiniz.Ben bunları Tiriliyeden toplamıştım. Sanırım başarılı bir çalışma oldu,yani benim için öyle.Ayrıca babamın da eli değdiği için daha da değerli sayılır.   Gelelim yapımına .Önce çırpıları delmekle işe başladık.Babam her birinin tam ortasını ince bir çivi ile deldi.Daha sonra midye kabuklarına  biraz daha kalınca bir çivi ve çekiçle minik delikler açtık.Rastgele dizdim ve ortaya böyle bir şey çıktı.Ucuna minik bir nazar boncuğu yerleştirdim ve bitti.Sonuç %100 mutluluk verici oldu.Minnoş balkonuma yapacağım bir kaç değişiklikten sonra oraya asacağım ,şimdilik kapı kolunda duruyor.Sık sık seviyorum oturduğum yerden :)
1
   
3


4

5


8

9
11

2


Özlemişim blog dünyasını.İzninizle bir kaç sevdiğim bloggeri gezeceği sonra belki bir Cunda yazısı da patlatırım.Daha Kapadokya var ,var da var. Sağlıcakla kalın !!!

2 yorum:

  1. Biz de özlemişiz seni Semracım :) Hoşgeldin yeniden...
    Ne güzel yapmışsın ellerine sağlık. Bizimde topladığımız bir sürü tahta, taş, midye var. Bu şekilde değerlendirmek şahane olmuş. Güzel fikrin için teşekkürler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim arkadaşım,yapın sizde oğlancıkla :) sevgilerimle

      Sil

yorumlarınız için teşekkürler !!!