23 Temmuz 2016 Cumartesi

Kapadokya gezisinden kareler

kapa3
119 mayısta turla Kapadokya gezisine çıktık . Çok yorucu olmasına rağmen kesinlikle değdi. O coğrafyayı anlatmama günler yetmez , o doğal yapıları da öyle . Benim için en heyecan verici şey balon turuydu . İnanılmaz keyifli bir şeydi . Bir daha gitsem bir daha binerim . İlk başta çok korkmuştum , binene kadardı . Sanırım balonu yöneten arkadaşın da çok etkisi oldu . Güler yüzü ile bizi motive etti ve o gün çıkış rekorunu kırdık.1.400m.ye çıktık . Muazzam bir görüntü , inanılmaz bir heyecan . Paraya kıyıp kesinlikle denenmesi gereken bir şey .
kapadokya 8
2
kapadokya 6

balon 1
kapadokya 1
        
Bu meşhur nazar boncuklu ağaç Güvercin vadisinde bulunuyor , yerin ismi de "O ağacın altı". Manzara on numara . Bu manzaranın eşliğinde içtiğimiz kahvenin tadını anlatamam.

kapadokya 5

kapa7
kapadokya3
DSC_0717             Üç Hisar kalesi ve meydanında bulunan antikacılardan biri.
kapadokya16
kapadokya 7
Burası da Narlı krater gölü . Yine volkanik bir patlama sonucu oluşmuş . Dönüş yolunda Ihlara vadisine ulaşmadan önce burada mola verdik .
kapadokya 11
kapadokya 2
kapadokya 9
Kızıl ırmak
kapa1
kapadokya 15
Asmalı Konağı hatırlamayan yoktur ,işte o konağın bahçesinde en çok bu kaktüsler dikkatimi çekti . Utanmasaydım  koparacaktım bir iki tane ama el vermedi vicdanım :(
Şarapsız bir Nevşehir turu herhalde kaçınılmaz . Burası bir şarap fabrikası ve tadım yeri .
Daha çok fotoğraf var en zoru da onları derlemek . Derledikçe sevdiklerimi burada paylaşacağım. Dursunlar bir kenarda ,hatıra olarak.
wine
kapa2

kapa6
Devam edecek...

5 yorum:

  1. Harika!biz de bir aksilik olmazsa eylülde bir turla kapadokya gezisi yapmayı planlıyoruz.fotoğrafları görünce daha da heyecanlandım.bol bol heyecan ve güzel fotoğraflar :)

    YanıtlaSil
  2. tatlim yaa!Cok tesekkür ediyorum sana! Bu yil gezmek istedigimiz yerdi Kapodokya ve bu balon isi beni cok korkutuyordu!Ben hala korksamda cocuklar cok istiyor.Fotograflarinsa harika cekilmis,sen cektin sanirim,bana telefon yada fotograf makinasinin markasini yazarmisin eger bir mahsuru yoksa.Kendime yeni bir telefon bakiyorum ama tek istegim fotograf cekim kalitesi!Cok tesekkürler tekrar!Serpil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazarım tabii ki iphone6 telefonum makinem de Nikon D3100,evet fotoğrafları ben çektim makine ile

      Sil
  3. Gormek istedigim yerlerden biri, guzel oldu bu yaziyi okumak. Fotograflar da sahane olmus Semracim, bayildim hepsine. Belki mobil uygulamada oyle degildir ama bilgisayardan girdigimde bazi fotograflar sag taraftan yazilarin ustune tasiyor sanki. Bahsettigim cok kucuk bir kisim gerci, fotograflarin guzelligini etkilemiyor, yine de soyleyeyim dedim. Ozlemisim yazilarini, yaz hep sen bol bol :)

    YanıtlaSil
  4. Bende Dubrovnik için senden bir kaç öneri aldım,blogunu sıkı takip ediyorum .Fotoğraflar büyük olduğu için taşıyor biraz orda boy yüklemem lazım ya da yan yazıları biraz kaydırmalıyım .Kocaman sevgilerimle

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler !!!