13 Nisan 2015 Pazartesi

Tchibo ile "Keyifle Tasarla"

Tchibo'nun "Keyifle Tasarla" teması benim ve benim gibi hobiseverler için şahane bir fırsat.Ayrıca Tchibo'nun çocuklarımız için hazırladığı keyifli ve yaratıcı bir 23 nisan projesi var.Yaratıcılığımızı kullanarak "Keyifle Tasarla " koleksiyonundan aldığımız ürünleri kullanarak,ister kendimiz ister çocuklarımızla birlikte 23 Nisan coşkusunu ortaya koyacağımız ürünlerimizi İnstagram hesabımızda #tchiboiletasarlıyoruz hashtag'i  ile paylaşıp,22 nisanda tüm Tchibo mağazalarında bulabileceğimiz"Rengarenk Çocuk Modası"koleksiyonundan 150 TL.'lik alış-veriş çeki kazanacak 10 kişiden biri siz de olabilirsiniz.Küçük bir ayrıntı son katılım tarihi 20 nisan günü. şimdiden kolaylıklar diliyorum.Tema kaçırılmiycak kadar güzel.
Bir bant delisi olarak bunlara bayıldım...
Hiç bu kadar sevimli keçeli kalem gördünüz mü.Oğlum kesinlikle oyuncak olarak kullanacaktır :)

Bu da ikinci Tchibo stamp setim.Daha önce aldığım hep minik figürlerden oluşuyordu,bu setin içindeki stamplar tam aradığım cinsten.O sebeple çok sevdim.
Handmade-With LOVE
Vee bu bunting bayraklara bayıldım.Artık bizim de "Happy Birthday" bayraklarımız var.İçinde ayrıca kurdela ve yapışkan bant var.

Bu "Cutting Mashine"(kesme makinası) ve yuvarlak kesici çok kullanışlı birşey.Kağıtlar da bir şahane ,akşama yavrular gelince bişeyler yapmalı....Bu güzel ürünler için teşekkürler Tchibo.

Ayrıca bu haftanın temasını incelemek için "Tchibo"nun resmi sayfasını tıklayabilirsiniz ve İnstagram hesabını- @tchiboturkiye 'yi takip ederseniz güncel paylaşımları ve bilgileri daha rahat takip edebilirsiniz.
 Bol şans diliyorum katılacak olan arkadaşlara !!!

2 yorum:

yorumlarınız için teşekkürler !!!