12 Şubat 2015 Perşembe

Selam blogum,ne var sanki hava açsa ,şöyle sıcacık güneş yüzünü gösterse,kırlara gitsek,çiçek toplasak.Sabırsız bir insan oldum ben,büyüdükçe sabırlı olmam gerekirken , ben de her şey ters. Sabır namına bişey yok,Halbuki her kışın bir baharı,her gecenin bir sabahı olduğunu bilmeme rağmen ,kendemi koyvermem niye.
 Belki de bu yüzden bu ara yine şuursuzca(en doğru kelime bu) örüyorum.Sığamıyorum kabuğuma ,dar geliyor yerim.İçim kararık ,bol bol ye yat ör halleri. Hava biraz daha böyle karanlık devam ederse ne olacağını bilmiyorum.
 Neyse biraz daha dişlerimi sıkayım,şunun şurasında baharın gelmesine ne kaldı ki.Gece "Poyraz Karayel"i izlerken çıkan  eser bu.Bir arkadaşım için hediye yaptım dilerim sever.
 Dört tane granny square ördüm,birleştirdim,kenar yaptım ,bir de arkaya parça ördüm kalın dursun diye ama henüz dikmediğim için fotoğrafını paylaşamıyorum.
 Ortaları "Nako-pırlanta" ile yaptım,beyaz kısımlar "Ören Bayan-DORA",tığ no:2,5mm

Bende durumlar böyle işte."Havalar ne olursa olsun,sizin havanız güzel olsun "diye bir geyik vardı bir zamanlar,sizin için de kendim için de tam da bunu diliyorum.
Hadi kalın sağlıcakla.Ben şimdi kek mi yapsam ,kurabiye mi...Sence ?!?Ya da en iyisi gidip bir film izleyeyim.

6 yorum:

  1. begin again keira knightley...şiddetle tavsiye edilir mutlaka seyretmelisin derim ben ...meltem

    YanıtlaSil
  2. Semram okuyamıyorum yazdıklarını çok küçük..:((

    YanıtlaSil
  3. Yasemin'e katılıyorum.. malum 40 yaş üstüyüm... hah ah aha aha ...çok güzel renkler ellerine sağlık ...

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler !!!