7 Ocak 2015 Çarşamba

Luzdemia - Hayalindeki kolyeyi kendin tasarla

Uzun zamandır hayalimi süsleyen kolyelerime Luzdemia sayesinde kavuştum.İkisini de çok sevdim.Birini gümüş, birini rose rengi seçtim.
 Gümüş olanın içinde sevdiceğimin ve benim baş harflerimiz var,İçine de doğum taşlarımızı seçtim.Zincirinde de kalp ve anahtar var.
 Bu da rose seçeneğim.Canım hangisini isterse onu takıcağım,Hangi kıyafetime hangisi uyarsa :)
 Bu kolyem için de yavruların baş harflerini seçtim,Ayrıca mom yazan minik kalp,melek kanadı ve minik mavi bir taş seçtim.
Oğlanlar bu ara öyle hızlı büyüyor ki.Biliyorum göz açıp kapayana kadar yuvadan uçacaklar ve ben bunu düşündükçe hüzünleniyorum,hep koynumda olsunlar istiyorum .Of biz erkek anneleri,nasıl bir aşk bu bilmiyorum.Siz de öyle mi hissediyorsunuz arkadaşlar?!?
Aşk'ın hiçbir sıfata ve tamlamaya ihtiyacı yoktur.
Başlıbaşına bir dünyadır aşk.
ya tam ortasındasındır,merkezinde,
ya da dışındasındır,hasretinde...

Teşekkürler Luzdemia !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkürler !!!