29 Aralık 2014 Pazartesi

Yeni haftaya merhaba!

Yeni haftaya merhaba!!
Yoksa siz hala kahvaltı etmeden güne başlayanlardan mısınız?!?Benim için sabah kahvaltısı ritüel gibi bişey,olmazsa olmazım.Her sabah oğlanlar gidince kendime de büyük bir titizlikle hazırlarım soframı.Açarım müziğimi ,kahvaltımı ederim sonra da işlere koyulurum.Kahvaltı etmek sağlık açısından çok önemli .
En sevdiğim peynirli tost,bazen domates de sıkıştırırım içine,tost bence dünyanın en güzel kahvaltısı.
Kahvesiz olmaz tabii ki
Arpa boyu kadar ilerleme kaydettim çarpı işinde ,tabii buna sağlam göz lazım :)
Benim güne ve haftaya başlangıcım böyle,dilerim çok güzel bir hafta olur ,yeni bir yıla gireceğiz iki gün sonra herşey dilediğiniz gibi olsun.Şimdiden mutlu yıllar!!!

2 yorum:

  1. kahvaltıya bayılıyorum, fotoğraflarınıza da. Şu an gerçekten istediğim tek şey, evimde olmak, kahvaltının keyfini çıkarabilmek ve de biraz olsun kanaviçe işleyebilmek. Hesevlendirdiniz yine beni:)

    Sevgiler,
    www.emilianata.com

    YanıtlaSil
  2. beynirli ve domatesli tosta ben de bayılırım.
    çoktandır yemediğimi fark ettim.
    yarınki sabah kahvaltım belli oldu :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler !!!