31 Ekim 2014 Cuma

Ordan burdan

Bugün havanın kapalı olmasından dolayı mı  bilmem,garip bir tembellik var üstumde.
Yine de sabah kalkar kalkmaz ,Halloween'e uygun iki minnak amigurumi yaptım.Keşke bizde de cadılar bayramı olsa .Ben şahsen çook isterim.Benden iyi bir cadı olurdu buna eminim.
Dün kendime Ayşe Kulin'in yeni kitabını aldım "Handan",sanırım Handan bir önceki 3'lünün içindeki Handan .Şimdilik iyi gidiyor.
Minnoş baykuşumu da paylaşmak istedim.Epeydir örmüyordum.Berelerden fırsat kalmiyor maalesef:(

Bu ayki "Evim"dergisinde bol bol crochet fikirler var .Bir kıyıda " ilham almak ve öğrenmek için.." benim blog adresimi de vermişler .Tabii ki çok sevindirik oldum.
Gelelim şapşahane tabaklarıma ,bilmeyen görmeyen ,almayan varsa hemen www.secdusshop.com koşsun derim.
Secdus kim derseniz onunla ve o minik şirin dükkanıyla ilgili bir post hazırlıyorum.
Dün Migrosta bakın ne buldum,ekose takım,sonra haber vermedi demeyin.
Bugün böyle ,havadan sudan ,ordan burdan bir post oldu .
Keyifli haftasonu dilerim!!!

7 yorum:

  1. şapkalara bayıldım çok güzeller kızıma örsem kartopunun bonbon ipleri var onunla nasıl olur abaca fikrinizi alabilirmiyim ? akşam giderken alırım hafta sonu örerim inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel olur ...

      Sil
    2. Şapka örme konusunda o kadar becerikliyim ki dünden beri 3 defa söktüm birincisinde kafasının üst kısmını ayarlamamamışım kocaman birşey oldu :( ikincisinde de olmadı az önce üçüncü defa söktüm ama vazgeçmeyim devam edeceğim dur bakalım Allah kerim :)

      Sil
    3. Eminim olucaktır :)

      Sil
    4. Bereyi bitirdiiiiiiiiiim :) ayıcıklı olanı yaptım 9. sıradan sonra artırmayı bıraktım ama kızımın kafasına bu seferde küçük oldu :) Bu sabah kızımın ısrarıyla detaylarını tamamladım :) Hala kollarım ağrıyor :) arkadaşına hediye götürdü :) iyi günlerde kullansın inşallah :) sabah o kadar mutluydu ki anlatamam :) 10 yada 12. sıradan sonra artırmayı bırakırsam tam kızımın kafasına göre beremiz olacak çalışmalara devam :) bu arada desteğiniz için çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Örgülerine özellikle berelerine, şık tabaklarına ve tabiki sunumlarına bayılıyorum, her daim keyifli kareler var bloğunda :) mutlu haftasonları...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Deryacım,bende senin her karene bayiliyorum.sevgilerimle

      Sil

yorumlarınız için teşekkürler !!!