13 Kasım 2013 Çarşamba

Üç malzemeli diyet cookie

Rejim yapan herkesin en zor anlarından biri tatlı krizleridir.Hal böyle olunca ve bu kadar istikrarlı kilo vermeye başlamışken ,böyle bir tarif buldum Pinterest'te.Sadece 3 malzemeden yapılıyor.
 

Bir kaç tane muz( ben 4 ufak muz kullandım),minik bir kase yulaf kepeği ve bir ufak kase kuru üzüm (ben kara üzüm kullandım ,daha az şekerli) yeterli,siz dilerseniz ceviz veya fındık ta koyabilirsiniz.Önce muzları çatalla ezdim, içine kepeği ve üzümleri ekledim.Sonra kaşık yardımıyla yağlı kağıdın üzerine cookie şekli vererek 200 derecelik fırına üstü kızarana kadar pişirdim.Ben çok beğendim ,en azından tatlı krizimi bastırdı.Ev halkı da onayladı.Diyet yapanlara şiddetle tavsiye ederim.Bir daha ki sefere içine muz yerine elma katıcam ayrıca ceviz ve tarçın da koyucam,eminim bu daha da güzel olucak.İşte böyle ,bundan sonra sağlıklı beslenmeyi kendime görev edindim.Çocuklara da bir müddet abur cubur almayı kestik .Çok kolay olmasada başarıcaz.En güzel yemek evde pişmiş yemektir ,anne eli deymiş yemektir :)))


Afiyet olsun !!!

8 yorum:

  1. ellerine sağlık evde aralarda atıştırmalık arıyor insan işte bu tam kurtarıcı yapılacaklar listesine eklendi :) sevgiler

    YanıtlaSil
  2. denemek lazım.ellerıne saglık sımıcım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diyet yapanlar için ideal tavsiye ederim canım

      Sil
  3. Çok enfes görünüyor en kısa sürede deneyeceğim fena canım çekti valla

    YanıtlaSil
  4. üşenmedim koşa koşa gittim malzemeleri aldım.... ayyy ne kolay hep yaparım ki ben bundan diyerek yaptım ama benim ki hiç olmadı lastik gibi oldu ...böuuööhhhv

    YanıtlaSil
  5. Ben direk konuya balıklama atlıcam çünkü canım çok sıkkın :(
    bu ppostunuzu ilk gördüğümde direk gözlerim ışıldadı..hem pratik hemde atıştırmalık olacak diye..diyet anlamında hiç düşünmedim..evde 1 muz vardı 1 tanede elma ekledim..yulafda ekledim..sonra sonuç hüsran..neden mii..bir türlü toparlamadı kendini.çok uzun sürdü pişmesi..sonra yağlı kağıttan çıkarayım dedim çıkmak bilemedim ..kağıtları temizleye temizleye çıkardık..tadı da hoşuma gitmedi..herhalde yulafı azdı dedim..bugün bidaha yapayım dedim bu sefer 2 muzla olsun ama yulafı daha çok eklicem dedim..ve yaptım bi hevesle.bu sefer okadar uzun sürmedi pişmesi..ama kağıda yine yapıştı.yine aynı sonuç.tad ise yine okadar iç açıcı değil..bu tarifi listemden sildim üzülerek :( sizinkinde böyle şeyler oldu mu acaba??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıcak mı ayırdınız kağıttan bir müddet soğuması gerek ben çok beğendim ama herkesin ağız tadı farklı tabii i ki

      Sil

yorumlarınız için teşekkürler !!!