23 Kasım 2013 Cumartesi

Mutlu haftasonu :)))


Dün elim yanınca hemen bir bardaklık(sahiden bunun adı ne :))) ördüm.Çok güzel ama kulp yapmamışlar ,hakikaten çok sıcak bişey içince ciddi bir şekilde yakıyor.
Arkaya da bir düğme diktim ,oldu bitti :))

Şu Green Gate ürünleri niye Bursaya gelmiyor,Tepe Home bunu dikkate almalı,burda da çok bekleyen var ..

Bizde durum bu ,bileğim henüz tam olarak iyileşmediği için basit şeylerle oyalanıyorum,umarım yakında tamamen iyileşir ve ben kaldığım yerden devam ederim.Sipariş verip bekleyen çoook :))
Mutlu haftasonu!!!

17 yorum:

  1. merhaba, öncelikle çok geçmiş olsun canım. bardak kılıfın çok sevimli olmuş, tez zamanda iyileşirsin ve yaptığın güzelliklerle bizide buluşturursun canım...

    YanıtlaSil
  2. onun adı "sıcaksavar" olabilir:))
    ismi önemli değli, çok cici olmuş:)
    eline sağlık
    geçmiş olsun, dikkat et kendine smilena'cım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay çok sevdim ben bu ismi .Sıcak savar supermiş :)))

      Sil
  3. Ellerinize sağlık çok şirin olmuş :) geçmiş olsun sevgiler ...

    YanıtlaSil
  4. haha geçen sene aynı sorunla ben de karşılaşmıştım :D bunların türkçe ismini bulamamıştım. ingilizcesi de "mug" diye geçiyordu :) çok hızlıymış elin maşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kupa kazağı diyelim en çok bu isim yakışıcak :)))

      Sil
  5. eline sağlık kelimeleri çok yerinde gelecek bu sefer. geçmiş olsun.
    ne isim versen olur ,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur dimi kupa kazağını en çok sevdim :)))

      Sil
  6. ya bi ögreten olsa bende birşyler yapcmda ögreten yok:(

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlık canım süper olmuş ayrıca geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  8. yok seninle aramızda bir telepati olduğuna inanıyorum kupa kazağı ördüm bende ama sende gördüm paylaşmadım :) bu arada geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  9. Cok guzel olmus cok cici ellerinize saglik :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler !!!