18 Ekim 2013 Cuma

I ❤Bear

Sizi bilmem ama ben bu bayramdan hiç tat alamadım.Kos'a gidecekken son anda yağış  yüzünden rezervasyonumuzu iptal ettik ,hal böyle olunca ee bir de durmaksızın yağan yağmuru  hesaba katarsak berbat bir bayram tatili oldu.Neyse ki az kaldı bitiyor.
Gerçi ben tatilde de bol bol ördüm.Bu minnoş ayıcıkla beresi çok beğenildi.Sanırım bu kış bunlardan epey örücam :))



Dört gözle hafta başını bekliyorum.Herkes işine ,gücüne okuluna gitsin.Çok tatil tembelleştiriyor insanı :)) di mi ???

Mutlu haftasonu !!!

8 yorum:

  1. ayy çok güzel ben de karınmadki minnoşa isterin. İg de görmüşütüm zaten harika görünüyor. ig. uyuyanguzelfazi

    YanıtlaSil
  2. Ben de çok beğendim.Hatta ilk yaptığınız modelden sonra hep aklımda bu model var oğlum için.Ellerinize sağlık çok tatlı her ikisi de.

    YanıtlaSil
  3. Bu ayıcıklar bebelerin kafasını, annelerin de içini ısıtacak belli ki. Bayıldım bu minnoşlara ben de . Tatil planlarının yağmura takılmasına üzüldüm. Samsun'da hava o kadar sıcak ve güneşliydi ki. Yağmurlar azıcık da buraya yağsın diye bekledim doğrusu. Olsun ama ne güzel eserler üretmişsin sen de bu arada. Ellerine , yüreğine sağlık kuzum:)))

    YanıtlaSil
  4. ellerinize sağlık oyuncağıyla birlikte çok şeker olmuş

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık yine çok güzel şeyler üretmişsin. El işçiliğin çok güzel:)

    YanıtlaSil
  6. ayyy beN bu ayıcıkLı bereye bayıLdım :)
    beNde bayramda bursadaydım ve saNki gök deLiNmişti ya o Ne yağmurdu öyLe :)

    YanıtlaSil
  7. nasıl sevimliler ya bunlar çalışkan hatunsun vesselam:) bu arada haklısın uzun tatiller insanı tembelleştiriyor bence gereksiz:) herkes işinde gücünde olsun:)

    YanıtlaSil
  8. yaaa hastasıyım bu berelerın ellerınıze saglık :) ipimi tığımı aldım gunlerdır sökup söküp yenıden denıyorum yapamıyorum sizden ricam bu bereyi 1 yaş için ve 4 yaş için yapılışını benımle paylaşır mısınız? serpilsoylemez@outlook.com

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler !!!