22 Ocak 2013 Salı

Patik çılgınlığına devam ve komşuda çekilş var








Patik örmeye devam ediyorum ,bu işi öyle sevdim ki gittikçe bir kız bebek sevdası büyüyor içimde.Keşke biraz daha genç olsaydım ,kesinlikle düşünürdüm :))) Bu ara çok yoğun geçiyor günler ve ben her zaman ki gibi hiç bir şeye yetişemiyorum. Haftasonu ilk defa baby shower'a katıldım öyle güzel öyle keyifliydi ki. Resimleri de en yakın zamanda yayınlıycam.
Ayrıca duyduk duymadık demeyin ,sevgili Özgenin blogunda çok güzel bir çekiliş var,kesinlikle katılmanızı tavsiye ediyorum.Halı çekilişi var, hem çok güzel, hem çok kaliteli.Buyurun efendim bilgi ve  çekiliş için buraya bir tık yeter :))Şimdilik bu kadar.

Herkese mutlu bir hafta diliyorum !!!

16 yorum:

  1. bu patikler nasıl bir güzellikteler yaaa :))
    ellerine sağlık semracım. Sen yaparsan en güzelini yaparsın zaten hep ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay canım ,o senin güzel görüşün.Çook teşekkür ederim :)))

      Sil
  2. ah bu patikler kız çocuğuna ne de yakışırdı:)))))
    öpüyorum seni

    YanıtlaSil
  3. allahım mor olana bayıldım.. ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  4. kesinlikle örmeye devam et. bunlar tam bir biblo gibiler.
    keşke nasıl örüldüğünü de anlatsan :D

    YanıtlaSil
  5. çok ciciler canım ellerine sağlık:)
    sen daha gençsin diyorum bu arada:)

    YanıtlaSil
  6. Çok şirin olmuş hepsi de, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  7. Valla bebek hevesi zaman zaman bende de depresiyor ama yaş geçti şekerim :))
    Sana tavsiyem eve kedi ya da küçük köpek al. Hem onlara da güzel giysiler orersin ve bir de bakmissin, pet giysilerinde marka olmussun :)
    Konudan çok uzaklastim :)) ... Patikler süper ötesi. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel, çok güzel Smilenam. Yeğenim olucak 3 ay sonra bir denicem ben :) ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  9. O patiklerin içindeki tombiş ayakları yerimmm.Ellerinize sağlık...Yeni adresime beklerim..Sevgiyle..

    YanıtlaSil
  10. Merhaba sizi yeni keşfettim ve takibe aldım
    Çok tatlı olmuşlar,bayıldım ellerinize sağlık.
    Minik meleklere çok yakışır :)

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  11. Harikasın semracım minicik minicik görünce bebekleri özlüyoruz :)

    YanıtlaSil
  12. ellerine sağlık ben de de durum aynı büyüklere küçüklere full patikler örüyorum bu ara:)

    YanıtlaSil
  13. Ellerine sağlık çok güzel olmuşlar bayıldım modellerine renklerine

    YanıtlaSil
  14. Merhabalar :)

    Patik ördüğünüz ipin markasını ve cinsini öğrenmem mümkün mü? Geçenlerde soracaktım unutmuşum.
    İnstagrama yazacaktım ama fotoğrafı bulamadım orada :)

    Arkadaşım sipariş verdi ama ip ve tığ uyumunu tutturamadım :(

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler !!!