2 Ocak 2012 Pazartesi

Efe'nin fotoğrafı TV'de -"Kuklagillerde" :))))



Dün arkadaşım, senin oğlanı galiba "Kuklagillerde "gördüm dedi.Şaşırdım ,nasıl yani.Ben pek bu kanalı seyretmiyorum.Bu programdan bile haberim yok.Gırgır,komik tarzda güncel haberler sunuyorlar.Gözlük takan çocuklarla ilgili bir haber geçiyor.Çocuklardan biri de benim oğluşun(3. beyaz tişörtlü oğlancık).Sanırım resim blogumdan alındı,çünkü gözlük taktığımız zaman onunla ilgili bir yazı yazmıştım.Göz kontrolü öneminden falan bahsetmiştim,çünkü biz 1. sınıfta kendimiz kontrol ettirdik ve bir sorunumuz olduğunu farkettik.İyi ki erken davranmışız.Artık gözlükle bir bütün oldu benim oğlum,üstelik gerçekten de çok zeki ve çalışkan bir kuzu.....:))))
Arkadaşlar demek ki burda yayınladığımız fotoğrafları iznimiz olmadan her yerde görebiliriz.Bu sefer güzel bir anı olacağı için rahatsız olmadım ama yine de içime bir kurtçuk düştü.Gerçi biz bunu bile bile resim yayınlıyoruz rahat rahat yazıp çiziyoruz.Geçenlerde de kuaförde bir dergi karıştırırken keçe ile ilgili bir yazı gördüm,tam sayfayı çevirdim benim yaptığım taçlar üstelik kopya falan değil kendi tasarımım.Teşekkür ederim ama keşke adres verip küçük bir not düşseydiniz,nerden alıntı diye...:)))Şimdilik bu kadar.Berkem de geçen ay canlı yayına çıktı(sınıfça) .Yayınlamaya çalıştım ama beceremedim.Bir daha ki sefer inşallah...

6 yorum:

  1. evet canım ya...fotoğraflar alınıp kopyalanıyor.benim de çok başıma geldi. aslında daha çok ürünlerimin fotoları kopyalandı.
    izinsiz kullanılıyor. ama nasıl bir çare bulmalı bilmiyorum.
    ama oğlun çok tatlı çıkmış ...

    YanıtlaSil
  2. chestita nova godina... Znachi tazi godina shte stanete baya izvestni... Dano da se nauchat da pishat koe ot kade!

    YanıtlaSil
  3. Ne pitay Suzi mnogo sme izvestni :))))

    Elifçiğim maalesef önüne geçemeyiz bu işin :))))

    YanıtlaSil
  4. çok güzel bir olay ama bencede izin isteseler çok daha duyarlı bir davranış olur...

    YanıtlaSil
  5. Senin oluşu görmek güzel ama izinsiz pek hoşuma gitmedi:(
    Bende o yüzden yüzümü kapatıyorum.Uygunsuz bir yerde kullanırlar Allah korusun.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. ufacık bir link veya bir yazı olsaydı keske...emeğe biraz olsun saygı gostermeyi ne zaman ogrenecekler:(

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler !!!