4 Temmuz 2011 Pazartesi

Gipsy Kings Bursa konseri


Gipsy Kings - Bamboleo chilavert

Dün akşam Bursa açık hava tiyatrosunda Gipsy Kings rüzgarı esti.Öyle bir esti ki hala etkisindeyim.Harika bir konser oldu.Gitarı adeta konuşturdular.Çok çok güzeldi.En son konser maceramdan sonra (Yasmin Levy) epey tedirgin gittim.Üstü açık olması içimi bir nebze rahatlatmıştı( konser salonun tavanı hafiften çökme yaşamıştı).Ama korktuğum hiç birşey olmadı.Krallar gibi çıktılar ,güzel güzel şarkılarını söyleyip gittiler.Konserin sonunda inanılmaz alkış koptu herkes ayağa kalkıp alkışlamaya başladı ,dayanamadılar tabii.Yine çıkıp şarkı söylediler.Tekrar geleceklerinin müjdesini de verdiler.Bu yoğun ve yorucu tempoda ilaç gibi geldiniz Gipsyler.

Çok uzun bir ara verdiğimi biliyorum.İçimden hiç birşey yapmak gelmedi.Tatil ,çocuklar,arızalı bilgisayar ve buna benzer bir çok sebep beni burdan uzaklaştırdı nedense.Soran arkadaşlarıma iyiyim demek istiyorum,çok iyiyiz.Bir sürü güzel telaşlar yaşadık,yarın hepsini paylaşıcam.

Gönderilecek postalarım var.Affedin beni kızlar.Bu hafta uçacaklar.Herkese güzel bir hafta diliyorum.


5 yorum:

  1. Evet ben bekliyor olacağım yarınki postları:))

    YanıtlaSil
  2. :))))))))))))))) canım....

    YanıtlaSil
  3. Hangi sırada oturuyordunuz ya topladığım konfetileri dökücek bir baş için bakındım kimseyi göremedim eşim de sakın haaa göeriyle baktığından onun başıdan dökemedim :)

    YanıtlaSil
  4. hemen üstündeydik.yani konfetilerin döküldüğü yerden biraz yukarıda...:)))

    YanıtlaSil
  5. Aaa biz de tam konfeti makinesinin altındaki koltuklardaydık amcanın biri hem kameramana hem de konfetcilere feryat figan bağırışlarını birinci elden duyduk :)Tüh be kalabalık daha keyifli olurdu konser :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler !!!