30 Haziran 2009 Salı

KEŞKE...


Keşke çok sabırlı olabilsem.
Dünya bile batsa umrumda olmasa.
Herşey için telaş yapmasam.
Her olumsuzluğu doğal karşılasam.
Hiç üzülmesem sudan sebeplere.
Üzülünce başkalarını da üzmesem.
Gamsız ve daha az duygusal olsam.
Olur olmaz şeylere gözyaşı dökmesem.
Başkaları gibi büyük burunlu olsam.
Hep alttan almasam.
O zaman ben ben olurmuydum ?!?
Varsın kırılayım.
Varsın hep alttan alayım.
Varsın sebepsiz yere telaş yapayım.
Varsın dünyayı ben yarattım diyenlere
sırf onlar kırılmasın diye,
öyle olduğunu düşünmelerine izin vereyim.
Ben böyleyim.
Olduğum gibi işte...

28 yorum:

  1. Smilena paylasımın gercekten çok güzel ama oyle umursamaz olsaydın dunya umrunda olmasaydı ve heryerde bu sekılde ınsanlar olsaydı hayat cekılmez ve birsey paylaşamaz bır halde olurdu herhalde

    YanıtlaSil
  2. Canım zaten ben seni her halinle seviyorum.Az önce sana mail attım.Merak etmiştim seni yazmayınca:)İyi olmana sevindim:))

    YanıtlaSil
  3. çabuk dön canım sevgiler

    YanıtlaSil
  4. canım canını sıkma,hiçbirşeyi kafana takma..Allah dermansız dert vermesin, herşeyin başı sağlık...en önemlisi bu değil mi canım?
    sıkılma noolur....hadi gel bekliyoruz seni...

    YanıtlaSil
  5. Kırıla kırıla kırılmamayı öğrendim ben, üzüle üzüle hasta oldum ben.
    Bunlar olmasa, şunlar olsa ben ben olur muydun sorunu hayır diye yanıtlıyor ve çok sevdiğim SEN'imi, SEM'imi öpücüklere boğuyorum..

    YanıtlaSil
  6. Aynı keşkeleri bende çok yaşarım Semracım.Takmayalım kafamıza tokadan başka,çabuk dön özlediiiim.

    YanıtlaSil
  7. Bir ben var bende benden içeri:)
    Aahh Semracım değişme boşver hep böyle kal...hep temiz,hep cana yakın...muck.

    YanıtlaSil
  8. Onca yaşadıklarıma rağmen ben de hiç değişmedim Semra,değişemedim sende olduğun gibi kal arkadaşım kim ne düşünürse düşünsün ...Çabuk dön sende...

    YanıtlaSil
  9. Kendin gibi ol, boşver! elelem ne der deyip hayatı kendine zehir etmeye değmez,sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Arada o dediğin insanlara karışmak iyi geliyor burası kesin ama bizim tabiatımızda yok ne yapalım.

    YanıtlaSil
  11. öyle olmak biraz zor ama biraz ucundan bile olaydı iyi olurdu bizim gibiler için :)

    YanıtlaSil
  12. bu ara herkes kendi kabuğuna çekildi.bunlardan biri de benim ne yazık ki...
    ben yazmasamda okuyordum sizleri elimden geldiğince.fazla bekletme canım,sevgileeer...

    YanıtlaSil
  13. insan keşkelerle yogrulmaktan yorgun düşüyor.ama gamsız olsaydım şunu olsaydım sadece biraz kendini rahatlatma çabaısımıdır??ama bir deyim var ya insan 7.sinde ne ise 70de odur o misal.

    YanıtlaSil
  14. oyle olmadıgımızdan blogger olduk galıba.ösledikkkkkkkkk

    YanıtlaSil
  15. keske soyle olsam boyle olsam demıssın ya ıyıkı oyle degılsın bence
    cunku ben senı boyle cok sevıyorum:))
    smilena oyle olsa smilena olmazdı sanırım ...
    cabuk don olurmu ozledık:)

    YanıtlaSil
  16. ucundan azıcık gamsız olmak iyi olurdu sanırım ama maalesef olamıyoruz...

    YanıtlaSil
  17. Ah ah diyebilmek bile bunu farketmektir ama ne mümkün ? Huylu huyundan vazgeçmiyor . Alışmışız üzülmeye her daim. Ben de dibe vurdum hemde en dibe...

    YanıtlaSil
  18. SÜPERSİN!! KEŞKE ÖYLE OLABİLİRKEN DİĞER YANDAN DA İÇİMİZDE BİŞEYLER KIRILMASA!!
    BİZ SENİ BÖYLE, OLDUĞUN GİBİ SEFİYOOZ ZATİİ:)

    YanıtlaSil
  19. Ne güzel yazmışsın acaba bende öyle olabilirmiyimki??Yok ya olamam mutlaka üzülecek birşey bulurum herhalde..Bir yolunu bulursan banada göster lütfen..Kendine iyi bak..Sevgiler...

    YanıtlaSil
  20. Varsın herkes böyle olsun!Yalın, açık ve içten...Kaybetmek değil sonucunda elde edilen kazanmaktır!

    Kocaman öpüyorum
    Sevgiyle kal,

    YanıtlaSil
  21. artılarınla eksiklerinle ben buyum diyebiliyosan ne mutlu sana. kendin olmak gibisi yok..

    YanıtlaSil
  22. CANIM HİÇDE ÖYLE OLAMAZSIN SEN :)UĞRAŞMA HEM ÖYLE UMURSAMAZ GAZMSIZ BİRİ OLSAYDIN BU GÜZEL BLOGU YAPARMIYDIN HİÇ ARAMIZDA OLURMUYDUN TANIŞIRMIYDIK...AMA ARADA TAKMAMKDA İYİ GELİR BAZEN ...BAZI KERE BOŞVER BAZEN DOLU DOLU YAŞA SEVİNCİDE HÜZNÜDE...HAYAT BU ZATEN GÜZELİM:)YOKSA İNSAN OLMANIN NE AYRICALIĞI OLURDU:)

    YanıtlaSil
  23. ÇOK FAZLA TAKILMAMAK,
    ÇOKDA DURAKLAMAMAK GEREKİR ŞU HAYAT YOLUNDA..
    ne dersin :) ??

    YanıtlaSil
  24. Sen hep oldugun gibi ol smilenam, biz seni cok seviyoruz :))

    Smilenam, canim benim kuslar bana bir zarf ve muhtesem bir hediye getirdi :)) Ben sana nasil tesekkur edeyim bilemedim :)) Iyi ki varsin canim Smilenam, cok cok tesekkur ederim :)) seni seviyorum :))

    YanıtlaSil
  25. bence biraz da olsa umursamaz olmalısın daha doğrusu neyi ne kadar umursaman gerektiğini bilmelisin herşeyden önce sen bir annesin ve çocukların için güçlü ve sağlıklı olman lazım

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler !!!